Thursday, November 14, 2013

Sushi Q

Petang semalam kami dating kat Sushi Q di Publika Solaris, kebetulan sebelum tu aku ada appoitment kat luar jadi aku tak perlu masuk ofis...direct je clock out.
Masa kami ke sini pelanggan tak ramai sebab waktu kerja...eeemm ok la order pun cepat sampai..lagipun kami bukannya nak pilih menu sebab dah beli melalui Groupon...kalau bab macam ni kerja Mr Right la...aku tak minat shopping cam tu. Tengok pada salinan groupon tu ada 2 set sushi + air mineral dan sup....tertanya juga apa kena dia beli sushi sedangkan dia tak suka makan...uuhhuu dia tau aku suka kot!!! Eeemm aku apa lagi memang makanan aku suka jamah je la bila ada atas meja...aku tengok Mr Right hirup sup dan ambil satu sushi...dalam hati ooohh dia dah boleh makan sushi gamaknya sebab masa kat NZ hari tu dia ada cakap kawan dia Japanese belanja makan makanan jepun etc sushi... girang ls hati aku...lepas ni boleh la aku angkut dia ke sushi king. Eeemm habis je 2 ketul dia dah sandar kat kerusi....ha.ha.ha confirm dia tak boleh telan dah!!!. kesudahannya aku la yang berkhidmat menghabiskannya tanpa curiga. Nampaknya balik nanti aku kena la sediakan makan malam untuk Mr Right, hidangan nasi kat rumah tetap jadi pilihannya.

No comments: