Wednesday, November 13, 2013

Cincau + Soya

Pagi ni badan aku rasa panas....aarrrhh yang ni aku tak suka, takut nanti melarat kat gusi dan gigi...sebelum melarat aku cuba ambil cincau dicampur dengan air soya. Jadi pagi ni aku sarapan minum soya cincau no more teh tarik, no coffee...eeemm kena pantang sekejap minuman kegemaran aku. Sepanjang memandu ke ofis aku dok fikir apa yang aku makan malam tadi...malam tadi aku makan nasi dengan bayam masak lemak dan ikan goreng...lauk ayam kicap aku tak ambil.....mungkin sayur bayam tu ada lada hitam sebab tu badan aku jadi panas. Entah kalau ikutkan lada hitam tu sikit je aku letak... apa pun biar la tak boleh nak salahkan makanan dan sebagainya...hakikatnya Allah swt nak menguji aku sabar dengan dugaan ini.

Soya + Cincau harapnya dapat sejukan badan
Buah rambutan segar!!! tapi sayang aku tak boleh makan sebab suhu badan panas sekarang

No comments: