Tuesday, November 12, 2013

Bila nak baca?

Alkisahnya bulan ni aku shopping novel secara online sebanyak 11 buah.. 3 hantar kat anak buah dan selebihnya ada terlonggok kat rak buku. Cuti deepavali lepas seminggu aku khatam 3 novel...yang berbaki tu entah bila nak baca. Bila Mr Right outstation dan ada cuti boleh la aku menghadap novel tu...tau je bila dah baca novel susah nak berhenti membacanya.... kalau boleh nak terus khatam...eeemm memang tak sabar nak tau kesudahannya. Antara novel aku baca bulan ni...

- 13 jam A380 novel ni memang bagus dari segi gaya penulisannya, unsur percintaan,  adalah perkara pokok kemudian disulami keagamaan dan nilai-nilai murni kekeluargaan. Gaya penyampaiannya mendapat kepuasan bila membacanya...yang paling menarik unsur keagamaan terselit...banyak ilmu dan gambaran lokasi penceritaan yang aku perolehi. Syabas kepada penulis.

- The Wedding Breaker penulis yang sama novel 13 jam A380 - Evelyn Rose.

- Pergi Tanpa Alasan - Hani Fazuha ; menarik dibaca sebab ada unsur cinta, keinsafan, kesedaran tentang keikhlasan hati. Tak perlu la aku mengulas setiap novel yang dibaca...nanti bila orang dah tau isi kandungannya ada yang tak beli novel tu...lagipun setiap novel yang kita baca penerimaan dan pandangan seseorang tu berbeza...


No comments: