Tuesday, October 23, 2012

Peas Briyani Masala

Dunia memasak sekarang ni memang canggih dan banyak kemudahaannya...maka tak perlu jadikan alasan kalau tak pandai nak memasak. Sekarang ni cakap je selera nak makan apa dan selera rasa dari negara mana, banyak dah disediakan dalam bentuk 'readymade'. Bahan 'readymade' ni memang banyak membantu orang macam saya ni sebabnya memudahkan dan saya tak perlu nak cari2 resipi semuanya dah sedia tercipta. 

Saya nak tunjuk peas briyani masala produknya dari luar negara, ofismate bagi tadi katanya anak buah dia bawa balik dari Dubai. Kebiasaannya kalau nak masak nasi briyani saya dah sinonim dengan peas jenama Maggi, kali ni boleh la saya cuba brand lain pulak.  Rasanya saya belum pasti lagi...tunggu!!!!


Resipi dah ada ikut je arahan
 

No comments: