Friday, October 28, 2011

Deko Ice Cream

Deko ice cream...betul ke ayat yang saya guna tu.. emm main sedap mulut je keluar ayat tu. Tapi sesiapa yang baca ni mesti faham sebab perkata 'deko' ni dah sinonim digunakan. Cuma perkataan deko tu sesuai digunakan untuk memperkatakan tentang ubahsuai rumah. Tapi saya cuba transformasi kepada makanan.. emm ice cream!!!



Saya percaya ramai yang suka makan ice cream.... tambah pulak bila cuaca panas. Kalau jalan2 ternampak orang menjaja ice cream mesti nak beli... tapi yang tu tak ada decoration. Kecuali bila menyinggah kat outlet yang ada menu dessert ice cream... dah semestinya ice cream tu tertayang dengan toping  yang cantik...



Bila dok kat rumah tiba2 je nak makan ice cream rasanya tak berbaloi nak keluar memandu menuju kat tempat cam tu sekadar nak makan ice cream je... apa kata kita belajar mendekorasi sendiri..alah bukannya susah pun main tabur je... uuuuhhh nah tengok hasil yang saya dah buat. Tapi dengan syarat ice cream tu dah ada kat dalam peti ais la.. kalau nak wat ice cream tu saya belum pandai lagi... dalam perhatian la nak membuatnya. Sekarang ni sekadar mendekorasi je ice cream untuk tuntutan selera sendiri.

No comments: