Thursday, December 30, 2010

Diari 2010

Tahun 2010 sudah makin ke penghujungnya... tinggal berberapa jam+++  lagi maka bermula la diari 2011... perasaan tu sukar untuk digambarkan...bila mengenangkan 2010 bakal ditinggalkan terharu & penuh kesyukuran sekali, kejayaan paling gembira tahun ini ialah aku dapat mengubah suasana hidup yang sudah lama aku inginkan. Ianya akan menjadi sejarah@memori suka dan duka yang tetap aku kenang dalam setiap perjalanan kehidupan akan datang. Benar la kata orang sekiranya sesuatu itu bermula dengan yang baik maka pengakhirannya dengan yang baik juga...tetapi kita kena juga beringat dalam mengharungi ke penghujung perantaraanya ada juga cabaran dan rintangan...


Januari  : Sambut Tahun Baru di Bandung
Februari: Persiapan rumah baru dan urusan perkhawinan adik
Mac: Majlis perkhawinan adik
April: Pindah ke rumah baru milik sendiri yang sekian lama aku impikan...
Mei:..............
Jun:..............
Julai:............
Ogos:..........
September:..........
Oktober:.............
November:..........
Disember:........... alahamduillah

sambung diari 2011

Dengan penuh kesyukuran ... 2011 diari baru pula sudah tersedia untuk dicatitkan setiap langkaran kehidupan ini...doa dan harapan aku dengan penuh ketulusan semoga 2011 dilimpahi kebahagian & ketenangan serta dipermudahkan segala urusan di setiap perjalanan. Inssyallah.

No comments: