Sunday, November 30, 2014

Sesuatu Yang Mengharukan!!!

Sekian lama tak kemaskini blog ni...minggu lepas penuh kesibukan dengan urusan kerja, kebetulan pula ada tetamu dari kampung, abang dan keluarganya datang mengiringi isterinya konvo. Aku cuma dapat cuti pada hari konvonya saja memandangkan waktu ni ada tanggungjawab yang diamanahkan, kesian budak2 dapat bawa mereka berjalan selepas waktu bekerja dan hujung minggu saja. Hari sabtu mereka telah bertolak balik kampung...terasa sunyi rumah ni.
Ahad...hari ni pula dikunjungi adik lelaki...dia mewakili adik-adik aku yang lain membuat kejutan sempena hari lahir aku...biarpun tarikh sebenar cepat 3 hari aku cukup terharu atas ingatan mereka semua. 

Sebiji kek tanda kasih sayang dari adik-adik...terima kasih semua...kakanda sungguh terharu!!!
Pemberian dari mereka...tidak pernah aku terlintas untuk mendapat balasan...

No comments: