Sunday, March 18, 2012

Kuah Rojak Mak Bee

Mari-mari makan jambu dengan kuah rojak mak bee, sedap tau!!! mesti ada yang terliur. Sejak kena ulser dalam mulut ni selera makan saya agak bercelaru sikit. Suhu badan pun dah rasa panas je... bila kena macam ni saya dapat agak punca-puncanya mungkin disebabkan tersilap makan atau kurang minum air kosong. Amalan bagus seperti minum air kosong ni memang susah nak jadikan habit/tabiat... alasan saya minum bila dahaga je.. tapi hakikatnya kita perlu minum air kosong walaupun tidak dahaga.

Saat kurang selera ni...alahamduillah ada lak rezeki, kawan bagi jambu batu & jambu madu package dengan kuah rojak untuk pengubat ulser saya ni. Antara kuah rojak jenama ni memang jadi pilihan saya kalau dibandingkan dengan jenama lain sebab kuahnya pekat dan banyak kacang.
  
Jambu batu + Jambu Madu + Kuah Rojak

No comments: