Wednesday, January 4, 2012

Buah Tangan @ Souvenir

Wahh seronoknya dapat hadiah tahun baru. Semalam kawan ofis tiba-tiba je menghulur bungkusan  sebagai souvenir dari UK. Biasanya cam ni la kalau dia balik dari trip@holidays mesti ada hadiah atau cenderahati untuk saya. Kekadang tu malu juga asyik terima pemberian dari dia. Ya la boleh dikatakan dalam setahun tu lebih dari 3 kali dia keluar negara. Bestkan kalau ada bajet lebih boleh keluar negara tanpa fikir panjang.

Kali ni saya teruja sangat sebab bila buka bungkusan tu dalamnya handbag brand clarks.... handbag ni cantik pada mata saya... casual handbag, warna kegemaran saya pulak tu....macam dia tau je pilihan hati saya. Terima kasih my dear friend... saya doakan semoga Allah swt tambah lagi rezeki untuknya.

Material dari leather & fabric
  
Material kat dalam ni memang lembut


No comments: