Saturday, April 16, 2011

Secawan teh bersama kabus

Bila baca tajuk post ni macam kisah drama atau novel le pulak...tapi apa aku kisah ni blog aku...suka-suka le untuk hiburan diri sendiri. Pagi ni memang nyaman je lepak kat umah, ya la ari sabtu dan ahad masa yang aku tunggu-tunggu... rasanya bukan aku je orang lain pun sama menunggu je hari cuti ni... 5 hari bekerja dah cukup stress...macam-macam kena hadapi mula dari keluar rumah sampai le suasana di ofis dan seterusnya le. Tak perlu nak citer le semua orang ada masalahkan.



Maka hari ni ditakdirkan hujan pagi-pagi .. aku apa lagi pagi hari minggu begini mula menghitung nak makan, tambah lak suasana sejuk dan berkabus cam ni mesti lapar le... Sambil lepak2 kat branda umah tengok kabus ni dapat le sacawan teh... uuuhh sambil tu santai2 le macam dok kat genting le pulak... tenang je tengok kabus pagi ni.. biasanya kalau lepas hujan atau hujan di pinggiran taman aku ni kabus sentiasa datang menyelubungi... tu la yang buat aku rasa tenang dan damai dok sini bila secawan teh bersama kabus.

No comments: