Sunday, February 12, 2012

Cerita Sepanjang Cuti!!!

Cuti yang agak lama ni boleh dikatakan masa aku penuh la dengan aktiviti. Mana taknya selama 10 hari di kampung merata tempat aku boleh kunjungi... waktu pagi hantar anak sedara ke sekolah, sebelum mereka balik sekolah aku merayau la. Memang hati aku puas cuti kali ni memilih berada di kg. Sekali sekala tu terlintas juga nak menetap terus di sini kalau ada peluang pekerjaan tapi nasib aku tak macam tu.

Waktu cuti kali ni memang agak sunyi la kat kawasan tumpuan pelancong seperti di Pekan Rantau Panjang, Kota Bharu dan Pengkalan Kubur. Mungkin ramai yang telah mengujungi tempat ni masa cuti Tahun Baru Cina yang lepas.



Tempat ni ambil semasa pergi shopping kat Kota Bharu
Selepas pergi pekan Pengkalan Kubur, singgah sekejap

Muara sungai

Chalet @ penginapan

Chalet atas air
Sekadar ambil gambar je dalam perjalanan pulang ke rumah

Febuari 2012 cuti yang paling lama kat kampung... memang puas hati dapat meronda sekitar tanah kelahiran aku, dapat makan segala makanan yang menjadi kegemaran aku... dan yang paling seronok dapat bermesra dengan anak-anak sedara.






No comments: