Tuesday, March 6, 2018

Bihun Goreng

Pagi ini masak bihun goreng untuk sarapan. Agak lama saya tidak kongsi makanan untuk sarapan...biasalah tak berkesempatan untuk tayang. Setiap pagi saya akan masak atau sediakan makanan untuk sarapan kami, macam biasa saya akan bawa bekal sarapan makan di tempat kerja. Pagi ini agak kurang sibuk di ofis jadi sempat la snap bekalan saya ... Bihun goreng singapore!!! 

Rencahnya bawang putih, halia, lada hitam, ikan bilis diblend dan tumis...saya guna ayam kisar dan udang segar campur karot, kobis dan potong cili padi...dah siap goreng tabur bawang goreng/daun bawang dan daun sup. Bagi yang suka telur mata boleh makan dengan bihun ini...cukup la untuk sarapan dan terus untuk lunch saya hari ini.



1 comment:

Unknown said...

If you're looking to lose pounds then you certainly have to start using this totally brand new custom keto plan.

To produce this service, licenced nutritionists, fitness trainers, and top chefs united to produce keto meal plans that are powerful, convenient, economically-efficient, and delightful.

From their grand opening in 2019, thousands of individuals have already completely transformed their body and well-being with the benefits a professional keto plan can offer.

Speaking of benefits: clicking this link, you'll discover eight scientifically-certified ones provided by the keto plan.