Friday, December 5, 2008

My Birthday lagi!!!!

04 Disember 2008 bersamaan 5 Zulhijjah 1429

Hari ini aku menyambut ulangtahun lagi, mengikut kalendar islam aku di lahirkan pada 13 Ramadhan @ 4 Disember. Selamat Hari lahir... syukur alahamduillah sehingga ke hari ini aku masih dikurnia kesejahteraan dan mampu meneruskan kehidupan ini tanpa menyusahkan orang lain, aku gembira disamping keluarga, sedara mara dan dikeliling kawan-kawan yang setia. Aku panjatkan doa semoga Allah swt memakbulkan dan mengkurniakan kesejahteraan, kekuatan untuk aku menunaikan amalan rukun wajib serta sunat....juga rezeki untuk aku teruskan hidup ini tanpa lalai tentang tanggungjawab aku sebagai umatNYA.


Harijadi tahun ni aku memenuhi permintaan kawan-kawan: meniup lilin dan sing a song "HAPPY BIRTHDAY"!!! Thanks alot my dear friends i love u all.... thanks for the presents, cake and beef steak ...very nice. For my lovely sisters thank u very much for the 'gold'... all presents with love from u all i will keep forever for my sweet memory!!!

No comments: