Wednesday, November 13, 2013

Have a break, have a Kit Kat

Bila tengok coklat aku tak boleh nak kawal keinginan untuk menjamahnya. Kat rumah sekarang ni ada tiga empat jenis coklat,  Mr Right beli di Langkawi...eeemm sejak malam tadi aku control ayu agar tidak terjerumus untuk makan coklat tersebut...ya la Daim, Forrero Rocher, Kit Kat dan Cadbury dok menayang diri je!!! sapa yang tengok mesti tergoda!!! Pagi ni aku sambar je 2 mini Kitkat...untuk kurangkan rasa mengantuk ni aku makan satu bar.... aku dah rasa semacam je kat gusi...coklat ni sebenarnya boleh jadikan suhu badan aku jadi panas... haaaiii dah tau boleh membawa masalah kenapa kau makan juga cik ya ooiii...sekarang kau tanggung la sakit. Terganggu la sikit emosi aku kat ofis ni, sabar ya... walaupun sakit aku sanggup hadapinya demi Kitkat yang enak..CHUNKY.

No comments: